Soukromí podnikatelé existují a nejednou se mají dobře nebo i skutečně skvěle. A to jak ti, které bezprostředně potkáváme, tak i ti, které známe jakožto internetové jenom v podobě jejich webů, na kterých tito něco nabízejí. A třeba těm internetovým nejednou vysloveně závidíme. Protože máme určité představy o tom, jak to u nich chodí, a v takových představách je život internetových podnikatelů přímo zemský ráj to na pohled.
Jenže ne každý internetový podnikatel má to štěstí, že se mu dokonale daří. To, že je podobné podnikání terno, utkvělo jen v myslích těch, kdo nemají zkušenosti, a to zřejmě i proto, že zatímco jsou ti úspěšní z řad těchto podnikatelů dobře vidět, těch, kterým se nedaří, si třeba nikdo ani nevšimne.
A problémy těch posledně zmíněných často pramení právě z toho, že jsou pro internetovou veřejnost ‚neviditelní‘. V internetových vyhledávačích tito spočívají až někde daleko v seznamu toho, co vyhovuje požadavkům těch hledajících, o jejich reklamy (i když jsou třeba hojné) nikdo nezavadí, protože tyto nejsou takové, jaké by měly být. A pak je logické, že když se o nějaké nabídce neví, není tato ani využita, ani zaplacena. A jedinou nadějí podobných neúspěšných podnikatelů je pak pomoc právě s jejich zviditelněním.
Nejrychleji a nejefektivněji jim pomůže vybřednout z podobných těžkostí reklama SEO, která umí oslovit dost širokou skupinu těch, pro něž by mohla být určitá nabídka žádoucí. A když se web propaguje fungující reklamou a současně si i vylepší svou pozici v internetových vyhledávačích s využitím optimalizace, může se rázem vše změnit k lepšímu.
A co je pomyslným vítězem v souboji PPC vs SEO? Ti, kdo jsou v obraze, vědí, že obojí. Protože obě tyto formy pomoci mohou internetovým podnikatelům zajistit návštěvnost, a tedy i zlepšit vyhlídky do budoucna. Samozřejmě pokud je tato pomoc nabízena profesionály a na té nejvyšší úrovni.